Покорност и кон животните – Старец Пајсиј Светогорец

tumblr_ni50z0CSs31sf40xbo1_250Мојот ум ми вели дека дури и животните се подобри од мене, така што јас се смирувам себеси и им се покорувам. Многу рано, ова утро, бидејќи бев уморен од сеноќна молитва и истоштен поради мојата болест, легнав да се одморам. По кратко време, слушнав маче како мјаука надвор од мојата ќелија, како да му треба нешто. Навистина сакав да се одморам, но се смирив себеси и отидов против мојата сопствена волја. Се покорив на мачето и му одговорив на неговиот повик. Отидов да ја отворам вратата. Почна да врне, така што го пуштив внатре за да не наврне. Што мислиш? Треба ли да им се покорувам на животните или не? Моите мисли ми велат дека треба!

 

 

Напишете коментар

